PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Hari Pertama sebagai guru Ganti

Hai kali ni nak berbicara mengenai cikgu la, sebab PM frust terlepas rezeki jadi cikgu ganti. Hurm takpelah bukan rezeki PM. Kalau tak esok PM da bergelar CIKGU FAIZAL .. haha.. Takpe ada rezeki lain yang menanti tu, kali ni taknak berbicara banyak sebab PM nak kongsikan beberapa karangan dan jawapan yang PM rasakan agak kelakar.. Petik dari google je.jom kita baca.







amacam? lawak. PM tak dapat bayangkan kalau PM jadi cikgu nanti murid murid tu jawab cam ni. tak ke guling guling PM gelak dalam bilik guru tu.haha. Apa Apa pun memang sedih ar tak dapat jadi cikgu ganti.ahhhhhh...

pesanan penaja...Jangan lupa join segmen PM


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

26 bicara cinta:

mohdhazlan Dreadlock said...

slmt mengajar ..

nur cahaya said...

cumell je..t'ingat zaman sklah dlu...tlisan dak drjah satu nie lbih kurg same je kn..

saya cello191 said...

itu namanya kreatif..

hehe...^^

Nisa Greennnpanda said...

sbb tue sy xnk jd cikgu..
nnti xabis2 dok gelak tiap ari..smpi guling2.. dok bc kehe umah murid2, hoho.. XD

Cik Asma BLuppy said...

mmg kreatif betol anak murid zaman sekarang...haha

Lea Isnawi said...

errr


saya dulu pun mengarut je mengarang

hehehe

O CIKTEDDY said...

muahaha..mmg x blh blah ^_^

kim heeruul said...

kah kah kah...
soalan suruh betul kan..
dia pi jawab pertanyaan soalan tersebut.. kah kah kah

Putry said...

kalau cikgu faizal jd cikgu mesti ramai student ngorat cikgu faizal nanti

..cik gugu.. said...

lau jd ckgu, drh tggi woo ;)

tyra said...

hahaha. kelakar la budak zaman sekarang. tah hape2 ayat yg dorang bina. :D

widiea azira said...

penatnye kalo dpt murid mcm ni. .haha

faridah nazurah said...

haha memang kelakar.. mau pecah perut kalau PM tanda karangan dorang nnt

izamin said...

hahaha..klu pm jd ckgu dpt ank murid mcm ni tension ohhh.. hahaha

MiSsKonsPiraSi said...

ha betul tue.. kalau dapat anak murid camnie bukan klaka lagi tapi tekanan terus.. slalu tgk my sis stress ngan keja skolah anak didik dia.. kikki.. penah juga jd pengganti mengajar suatu masa dulu..walaupun masih study ngee..blasah je..ajar ikot skrip katakan keh keh

Miss Honeys Hasdi said...

It's okay next tym cube lagi.. jgn putus asa...

nak jadi cikgu nie kena la usaha 'lebih' sikit... lambat laun kita akan tersenyum jugak :)

reenapple said...

tak suka budak.. so nak jadik cikgu tak kot..=)

msredcheesecake said...

apa lah merepek jawapan ni... ke kreatif...? hhaa...

echa takashimaya said...

tak payah search google.kalau echa baca balik karangan sendiri masa darjah2 pon boleh gelak guling guling.haha.

p/s : sabar la.kalau ada rezki nanti.insyallah :)

mas saari said...

heheheeee...kelakar!
nasib baiklah anak2 saya tak jawap soalan camni..

shera said...

haha... budak2 .
biasa lah tu ...

NAL said...

NAL pun ada memohon GSTT,
tapi entah lah sampai sekarang tak panggil2.. =)

anamizu kaito said...

wahhh PM nak dpt jd cikgu ea? best arrrrr!!! hehe





luv,
cik ana

Miss Purple Ungu said...

pm minat jd guru enh hehe
sabo je la klu dpt murid gitu kan :)

Norlida Ramli said...

hehe..ingatkan pm dh jd cikgu ganti skrg..huhu..tp xpe insyaAllah nnt rezki ada di mana2..hehe

btw..lawak tol budak2 tu jwb ek..ntahla ape yg dorang pikir agaknya..hehe

LubLy said...

perghhh berani gile bdk nieh..kah3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD