PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Happy Besday Pelangi | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Entri kali ni pendamba tujukan buat salah seorang sahabat blogger pendamba Cik Rainbow..eh salah Cik Pelangi..
Selamat hari lahir ye awak... saya tak mampu nak hadiahkan awak sebuah kereta.. apatah lagi teddy bear yang comey comey..tapi saya hanya mampu siapkan satu entri khas untuk awak sorang..

ha sapa cik pelangi yang saya maksudkan?? klik gambar kat atas ye...
Sekali lagi saya ucapkan selamat hari lahir untuk Cik Pelangi.. semoga hari yang mendatang akan disinari dengan cahaya dari Nya... 
kalau ada hadiah lebih pendamba sudi je nak terima..hehe.. sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

3 bicara cinta:

mizz pelangi said...

thanks bebanyak awak..terharu sangat..hadiah pertame yg saye terima..thanks3 :)

Pendamba Mawar said...

ngee.. sy pusing td nk beli teddy bear tapi kedai semua tutup..wahaha#alasan... ni hadiah yang saya mampu beri untuk awak ..:)

Hun_eyes said...

huhuhu how suwitttt words ! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD