PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

2016 PM atau Insp Peza

Assalamualaikum dunia ~ itonasi lagu faizal tu ye. fuh sekejap saje masa berlalu pejam celik da melangkah ke tahun 2016, dan blog pm ni da pon barumur 6 tahun lompat beberapa tahun tak menulis blog, akhirnya permulaan 2016 ni pm akan menulis blog kembali mungkin dengn isu sama sepeti dlu berkenaan tips hubungan percintaan dan sebagainya serta pm akan menambah mengenai isu isu baru yang bakal pm lalui antaranya berkenaan pa system , forografi ..hubungan?? entah itu da pkir lagi walaupon da suku abad lebih umur ni.

pada mulanya pm berat hati untuk meneruskan penulisan di blog ni disebabkan faktor faktor tertentu tapi bila berfikir untuk mulakan langkah dari kosong popn agak berat disebabkan persaingan dari segi penulisan, dan 'interface' blog. Oh ye satu soalan la macam mana korang semua promote blog korang sekarang, sebab pm nampak beberapa group blogger di fb da tak macam dulu lagi takde da sembang sembang, yang ada pin post dan senyap gitu je la.



Berkenaan design blog, rasanya da agak lama jugak pm guna design cm ni. nak buat baru la adobe photoshop da ada tapi sat masalah yang terpaksa pm hadap. kena belajar blik cara nk guna adobe tu pastu kena belajar balik coding semua ni.ayark! nak upah orang tak mampu aih pm. apa apa harap ada lagi blogger yang boleh support pm dalam dunia blog ni, nak bersaing dengan bloger bloger lain fuh. kita 'try'.


Akhir kata untuk permulaan 2016 ni tak nak bebel banyak takut korang bosan plak,jadi kita buat entri biasa biasa dulu...elok kekal PM atau sebagai Insp peza cam kat fb tu, dan buat kawan kawan yang masuk blog ni boleh la bagi cadangan panduan dan apa saja yang patut pm ubah di blog ni dan mungkin korang ada cadangan untuk pm menulis berkaitan apa di blog usang pm ni....


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

1 bicara cinta:

Cik Ash said...

selamat kembali... ekin pun lama gak mengedit blog sejak laptop punoh... dalam proses nak ubah2 blog ditahun baru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD